Archiv Novinek

ZMĚNA PROVOZNÍ DOBY - zimní období 2016/2017 2016-11-22

POZOR - v zimním období (listopad-únor) - ZMĚNA PROVOZNÍ DOBY: pondělí až pátek 8.00 - 17.00 hod.



Proč si vybrat právě AUTOSERVIS MOKOŠÍN ? 2012-01-28

Proč si vybrat právě AUTOSERVIS MOKOŠÍN? 1. K Vašemu autu se chováme jako k vlastnímu, v tom nejlepším slova smyslu. *** 2. Poskytujeme záruku na autodíly i na práci. *** 3. Investujeme nemalé prostředky do speciálního nářadí, přípravků, přístrojů a vybavení. *** 4. Naši mechanici se neustále vzdělávají, držíme krok s novými technologiemi. *** 5. Postup opravy Vám vždy vysvětlíme jazykem odborníků i laiků pro lepší srozumitelnost. *** 6. Žádné skryté náklady – na dokladu budete mít vždy detailně rozepsány pracovní úkony i použitý materiál. *** 7. Ušetříte peníze. Oproti autorizovanému servisu ušetříte i při zachování stejné kvality autodílů. *** 8. Ušetříte čas. Opravu provedeme co nejdříve a vozidlo přijímáme do opravy až v okamžiku, kdy se mu budeme věnovat. *** 9. Jasná pravidla. Vždy s Vámi sepíšeme zakázku, abyste měli obsah naší dohody k dispozici písemně. *** 10. Nikdy nejste bez informací, průběžně vás informujeme o stavu zakázky. *** 11. Nemáme problém s vracením Vašich starých autodílů nebo předložení k Vaší kontrole. *** 12. Kvalitní náhradní díly. Vždy před započetím opravy budete informováni o možnostech, značkách a cenách vhodných náhradních dílů, doporučíme nejvhodnější, ale rozhodnutí je na Vás. --------- Naším cílem je spokojený zákazník, který se k nám bude rád vracet. Kvalitními službami usilujeme o dlouhodobou spolupráci. Samozřejmostí je individuální a osobní přístup, poctivost, férovost a mnohaleté zkušenosti v oboru. Jsme autoservis a vozidla opravujeme, nikoli pouze měníme náhradní díly za nové. Vždy zvažujeme nejvhodnější varianty z pohledu zákazníka. U nás skutečně platí NÁŠ ZÁKAZNÍK, NÁŠ PÁN



BLOKOVÁ VÝJIMKA = ROVNOST MEZI AUTOSERVISY !!! 2012-01-27

Nařízení Komise ES 1400/2002 ***** tzv. BLOKOVÁ VÝJIMKA ****** Toto kostrbaté a nesrozumitelné sousloví znamená pro laiky a majitele vozidel jednu důležitou věc, která se v praxi postupně naplňuje již od roku 2002. Podle tohoto nařízení je možné provádět servis vozidel v záruce i v NEAUTORIZOVANÝCH servisech. A to bez ztráty záruky!!! Výrobce NESMÍ podmiňovat uznání záruky nutností jezdit do autorizovaného servisu. Záruku MUSÍ uznat vždy, pokud byla dodržena předepsaná údržba, bez ohledu na to, kde byla provedena. Automobilky rovněž musí poskytovat výrobní údaje, technické informace autodata a případné speciální nářadí, přípravky a vybavení tak, aby k němu měli všichni přístup. NEAUTORIZOVANÝ SERVIS JE DLE ZÁKONA TAK STAVEN NA STEJNOU ÚROVEŇ S AUTORIZOVANÝM (i když zákon v podstatě ani nezná marketingový pojem \"autorizovaný\" a \"neautorizovaný\" a mezi servisy nijak nerozlišuje). Pokud vám bude prodejce automobilu tvrdit něco jiného, NEVĚŘTE MU!!! V PRAXI TO ZNAMENÁ, že se nemusíte bát přijet na výměnu oleje, prohlídku nebo jakoukoli jinou opravu k nám. Nezávislý servis AUTOSERVIS MOKOŠÍN může provádět běžný servis, inspekční prohlídky a opravy i u vozidel, které jsou ještě v základní záruce výrobce a POTVRZOVAT SERVISNÍ KNÍŽKY. U nás získáte stejnou péči o Váš vůz jako v autorizovaných servisech, ale za znatelně nižší cenu!!!



CO DĚLAT V PŘÍPADĚ DOPRAVNÍ NEHODY? 2010-01-13

INFORMACE PRO NAŠE STÁLÉ I NOVÉ ZÁKAZNÍKY !!! V případě AUTOHAVÁRIE se na nás s důvěrou obraťte. Zajistíme vše potřebné, jsme smluvní autoopravnou pojišťovny TRIGLAV a úspěšně spolupracujeme i s ostatními pojišťovnami. Při nahlášení pojistné události se nenechte vmanipulovat do opravy v autoservisu, který neznáte, či kterému nedůvěřujete. NENÍ PRAVDA, ŽE SI MUSÍTE NECHAT OPRAVIT VOZIDLO V POJIŠŤOVNOU STANOVENÉM SMLUVNÍM SERVISU!!! My máme bohaté zkušenosti a profesionální přístup k zákazníkovi. Poradíme Vám, vysvětlíme alternativy a zvolíme pro Vás nejlepší variantu opravy či likvidace pojistné události. Tím, že nás zkontaktujete, se zbavíte starostí. Vše zařídíme i zajistíme my (odtah vozidla z místa nehody, vyplnění dokladů, opravu vozidla, komunikaci s pojišťovnou). Zde je několik užitečných rad, stanete-li se účastníkem dopravní nehody: 1. Dojde-li při nehodě ke zranění nebo ke škodě na majetku dalších osob (dopravní značka, semafor, osvětlení, plot) – vždy volejte policii 2. Na místě ihned pečlivě sepište Zápis o nehodě (od 1.1.2009 povinné). Dbejte na to, aby Zápis podepsal viník!!! Pokud jsou svědci, napiště je také. 3. Kontaktujte nás – 604 242 111 nebo 483 313 977 (čísla telefonů si uložte předem, v době nehody je často účastník v šoku). Po podepsání zakázky na opravu a plné moci pro jednání s pojišťovnou Vaše starosti končí a my se o vše potřebné již postaráme.



Nabízíme kompletní servis automobilů všech značek 2009-01-21

* Váš vůz opravíme v nejkratším možném termínu. Drobné opravy, rychloservis a pneuservis na počkání. * Na základě telefonického rozhovoru či krátké návštěvy připravíme podrobný rozpočet opravy. * V případě potřeby Váš vůz vyzvedneme u Vás a po opravě ho přistavíme k Vám domů či do firmy.



SERVISNÍ KNÍŽKY 2009-01-08

Pokud nemáte servisní knížku k vozidlu, dostanete ji při opravě u nás zdarma. Získáte tak přehled o údržbě a opravách vašeho vozu.